Scan2order

Met scan2order bestellen uw klanten nog sneller en geheel foutloos. Koppel scan2order aan uw bestaande webwinkel. Uw klant bestelt uw producten door het scannen van barcodes op uw verpakking of labels in de voorraadkast; scanner aansluiten “piep,piep” en de orders staan in uw webwinkel.

Draadloze barcodescanner

Uw klanten bestellen gemakkelijker met scan2order

Een scanner is een hulpmiddel om snel en foutloos bestellingen te plaatsen bij een webwinkel. Uitermate geschikt voor herhaalbestellingen

zoals deze bij een groothandel gebruikelijk zijn. Wij kunnen u helpen om scan2order te integreren in uw webwinkel. Ook als het gaat om

een reeds operationele webwinkel.  Wilt u meer weten? Neem dan contact met ons op via 070-3065420.

 

Scan de producten, deze komen automatisch in uw winkelwagen

Hoe werkt scan2order?

Wij zorgen voor het aansluiten van uw bestaande webwinkel op BarTrack. Nog geen webwinkel, klik hier.

 

Uw klant scant eenvoudig de barcodes van de gewenste producten, sluit de scanner aan en de producten worden direct in het winkelwagentje van uw eigen webwinkel geplaatst.

Aanbieden en verwerken scaninformatie

Als uw klant een scanner gebruikt zal de scaninformatie via Bartrack aan de webwinkel worden aangeboden. Deze informatie bestaat in elk geval uit de scanner id, de gescande producten en het respectievelijke aantal per besteld product. De beheerder van uw webwinkel kan deze informatie uitlezen en omzetten naar een bestelling in de webwinkel.

Bartrack verwerkt de scaninformatie voor uw webwinkel
De gepersonaliseerde catalogus voor uw B2B webwinkel

Bestelcatalogus & barcodes printen

Vaak zijn barcodes beschikbaar via de verpakking van het product dat uw klant gaat bestellen. Is dit niet het geval dan is er een mogelijkheid om barcodes te printen vanuit de webshop.

 

Door productinformatie naar de Bartrack omgeving te sturen met daarin de relevante informatie wordt automatisch een barcode gegenereerd. Deze barcode kan via Bartrack op een stickervel naar keuze worden afgedrukt.

Scannerbeheer & inzicht in gebruik

Scanners worden in de Bartrack omgeving geactiveerd en gedeactiveerd. Wij leveren de scanners aan en u kunt de scanners aan uw klanten aanbieden. Als u extra scanners nodig heeft kunt u die via Bartrack support bestellen. Deze worden binnen 5 werkdagen geactiveerd voor het Bartrack systeem en aan u geleverd.
 

Inzicht in gebruik
Om het succes van scan2order te volgen krijgt u toegang tot een omgeving waarin het gebruik van scanners kan worden gevolgd. 

 

 

Inzicht in gebruik van de barcodescanners, gekoppeld aan uw webwinkel

Bent u geïnteresseerd in scan2order?

Wij kunnen u helpen om scan2order te integreren in uw webwinkel. Ook is het mogelijk scanning toe te voegen aan een reeds operationele webwinkel. Hierbij verloopt het scanproces via Bartrack en worden bestellingen naar de webwinkel doorgezet in een standaard formaat.

 

Neem nu contact op via 070-3065420 of per e-mail.