Bartrack Voorraad

Beheren van een voorraad was nog nooit zo eenvoudig. Misgrijpen is immers een kostbare zaak…

Beheren van de voorraad bij uw afnemer was nog nooit zo eenvoudig

Bent u een groothandel en beheert u voorraden bij uw klanten op locatie? Dan is Bartrack Voorraad voor u de oplossing. Met Bartrack Voorraad bent u als groothandel in staat de grijpvoorraden bij uw afnemers eenvoudig te organiseren en kosten efficiënt te beheren. Nooit meer misgrijpen is daarbij het uitgangspunt.

Hoe werkt Bartrack Voorraad?

Bartrack Voorraad is een volledig online toepassing die door de groothandel zelfstandig kan worden ingericht en beheerd.

U logt in met uw gebruikersnaam en wachtwoord waarna u zelf één of meer voorraadlocaties per afnemer kan toevoegen.

 

Uw klanten vullen de voorraadlocatie aan door het scannen van de barcode product labels met een kleine draadloze scanner.

De bestellingen worden overzichtelijk getoond in het overzicht van bestellingen per voorraadlocatie en kunnen automatisch worden

doorgezet naar uw eigen ERP-systeem.

 

 

 

Voorraadlocaties aanmaken en beheren

Het is met Bartrack Voorraad mogelijk meerdere voorraadlocaties per afnemer
toe te voegen. Het toevoegen is simpel en eenvoudig. U ontvangt uw bestellingen gesorteerd per voorraadlocatie. 


 

Uw producten toevoegen en beheren

Voeg eenvoudig uw producten met barcode artikelnummer toe aan Bartrack Voorraad. Dit kan per artikel of door middel van het uploaden van een grotere hoeveelheid producten.

 

Indien gewenst kan Bartrack Voorraad worden gekoppeld aan uw ERP-systeem zodat artikelmutaties automatisch in Bartrack Voorraad worden verwerkt.

Vaak zijn barcodes beschikbaar op de verpakking van het product. Is dit echter niet het geval dan is het mogelijk om barcodes op een stickervel naar keuze af te drukken. Vervolgens kan de barcode op de voorraadlocatie worden aangebracht zodat eenvoudig bestellen met behulp van een Bartrack Scanner mogelijk wordt. 


 

Activeer één of meerdere scanners

De besteller scant zeer eenvoudig de barcodes van de gewenste producten, sluit de scanner aan en de producten worden direct toegevoegd aan het besteloverzicht in Bartrack Voorraad. Inloggen is niet nodig. Na het aansluiten van de scanner wordt de eindgebruiker automatisch ingelogd. 

 

Bartrack Voorraad is standaard gekoppeld aan Scan2order waarmee snel en foutloos bestellen mogelijk wordt. 

​Bartrack Scanners zullen voor gebruik éénmalig worden geactiveerd. Wij leveren de scanners aan de groothandel. En u kunt de geactiveerde scanners weer aan uw eindgebruikers aanbieden. Als u extra scanners nodig heeft kunt u die via Bartrack Support bestellen. Deze worden binnen 5 werkdagen geactiveerd en aan u geleverd.

Bestellingen controleren en verwerken

De bestelling kan indien gewenst nog worden aangepast door de bestelhoeveelheid te wijzigen of producten bij nader inzien toch van de bestellijst te verwijderen. Bestellen was nog nooit zo eenvoudig. U ontvangt uw bestellingen in een helder overzicht, verzameld per voorraadlocatie.

 

De bestellingen zijn standaard te downloaden in CSV formaat waarna ze in uw eigen ERP omgeving kunnen worden verwerkt. Indien
gewenst kan Bartrack Voorraad worden gekoppeld aan uw eigen omgeving zodat verwerking volledig automatisch plaatsvindt.

Kosten

De kosten voor het gebruik van BarTrack Voorraad zijn afhankelijk van het aantal voorraadlocaties en het aantal verkoopartikelen*.

 

             * Dit kostenoverzicht geldt voor contracten met een ingangsdatum van na 1 januari 2016

             * Bij BarTrack Voorraad is het abonnement van scan2order inbegrepen voor het gebruik tot 2500 orderregels per maand; upgrade is mogelijk

             * Meer locaties? Kosten per extra actieve locatie: € 2,50 per maand

Bent u geïnteresseerd?

 

Neem dan contact op met Bart Grol, hij kan u uitgebreid uitleggen welke diensten wij kunnen bieden met betrekking tot Bartrack Voorraad.

 

Ons telefoonnummer 070-3065420 of stuur een e-mail.