Radiant-Background-V2.jpg

Meer digitale bestellingen betekent
lagere kosten

Bestel- en beheer voorraden vanaf nu samen met je klant!

HuB1 (1).png

Producten beheren

Bestellijsten toevoegen

Statistieken bekijken

pijl 3.png

Geen telefoon of internet? 

Bestel met een Opticon handscanner 

Laat je klanten bestellen en voorraad beheren met de gratis app

pijl1.png
pijl 3.png

Laat je buitendienst orders opnemen

namens de klant

pijl6.png
Arthodent_edited.jpg
buvalogo-insucare_edited.png
Maagtechnic_edited.jpg
delftechniek_tools-safety-supplies-323x96%20(1)_edited.png
 
groothndlafb.png

Directeur Groothandel

“Hoewel het niet het grootste deel van de bestellingen is, zijn orders die per telefoon of mail binnenkomen erg arbeidsintensief en dus heel duur voor mij. Ik wil het liefst al mijn bestellingen digitaal binnen krijgen.

 

Daarnaast wil ik mijn klanten helpen om hun voorraad beter te beheren zodat ze op tijd hun bestellingen kunnen doen. En ik realiseer me natuurlijk dat ik niet alle artikelen kan leveren waar mijn klanten om vragen”

 

Wat maakt BarTrack uniek?

BarTrack is het nieuwe en onafhankelijke bestelplatform waarop de zakelijke besteller en groothandel samenwerken

 

Met BarTrack levert de groothandel niet alleen toegevoegde waarde aan haar klanten maar bespaart ook veel tijd en geld.

Welke problemen lossen we

voor je op?

  • Verhoog het percentage online orders en bespaar zo veel tijd en geld.

  • Ga mee met de ontwikkelingen. Laat je klanten bestellen met één app of handscanner. Voorkom zo hoge ontwikkelkosten.

  • Laat de Buitendienst orders opnemen namens de klant. Nooit meer handmatig verwerken van orders na het bezoek bij de klant.

  • Vergoot je klantenbestand door het accepteren van bestelverzoeken van nieuwe klanten.

  • Biedt je klanten een gratis Voorraadbeheer oplossing met scanning (1BIN en 2BIN). 

  • Beheer samen met je klant de (grijp)voorraden op de mobiel of online.

  • Adviseer je klanten over de samenstelling van voorraadartikel bestand zonder eerst ingewikkelde interne rapportages te moeten aanmaken. 

  • Print barcode labels zonder veel gedoe. Afdrukken van labels is mogelijk voor groothandel én klant. 

  • Sluit je klant aan in 4 eenvoudige stappen en maak bij het aansluiten gebruik van BarTrack support diensten en materialen. Bespaar zo veel geld en tijd.

  • Lever een totaaloplossing waar je klanten direct enthousiast van worden. Laat je klant bestellen bij alle aangesloten groothandels.

 

Startlijsten: direct beginnen met bestellen

Een Startlijst bevat de artikelen die een klant regelmatig besteld.

Je maakt een Startlijst eenvoudig aan in de HuB. Daarna voeg je er artikelen aan toe door ze handmatig te selecteren of nog makkelijker: importeer ze via csv.

Zodra een Startlijst is aangemaakt verschijnt deze direct in de app van de klant onder VoorraadManager. De klant kan direct beginnen met bestellen.

De Startlijst bevat alle artikelen die zijn toegevoegd, inclusief product-informatie en afbeelding. Gewoon op de mobiel.

Startlijsten1.png
bartrack handscanner.png

Met de handscanner bestellen

Je kent ze misschien wel. De kleine draadloze handscanners van Opticon (OPN2001). Ook met deze handscanners kun je via BarTrack bestellen.

De besteller hoeft alleen maar BarTrack for desktop te downloaden en te installeren. Die software vindt je hier

 

Neem bestellingen op bij de klant

Veel groothandels werken met een buitendienst die bij klantbezoek ook orders noteert. Bestellingen opnemen namens een klant is nu ook via de BarTrack App mogelijk. De functie kan per klant worden ingesteld.

bestellen namens.png
 

Printen van barcodelabels

Dymo 2.png

Het beheren van voorraad begint met overzicht. Zoals weten welke producten je op voorraad hebt. Barcodes zijn wat ons betreft hiervoor echt de sleutel. Daarom hebben we het heel eenvoudig hebben gemaakt om zèlf barcodes te downloaden of te printen. Gewoon via de Hub: inloggen, selecteren en klaar!

En om bestellen nog eenvoudiger te maken: print de barcode van een Startlijst. Door deze te scannen worden direct alle artikelen geselecteerd en kunnen met één druk op de knop besteld worden.

Beheer producten en autoriseer klanten

De HuB is de online beheeromgeving waarin alles rond BarTrack wordt geregeld

In de Hub wordt onder andere de koppeling met de webwinkel gedefinieerd, wordt artikelinformatie geïmporteerd en vindt het beheer plaats van klanten die gebruik maken van de BarTrack App.

En nog zoveel meer...

werken in de HuB.png
 
Winkelwagen.png

Bestellingen direct digitaal aangeleverd

De klant scant de barcode met de App en klikt op de link in de mail die door de App wordt verstuurd. De artikelen liggen daarna direct in het winkelwagentje van de geselecteerde webwinkel. 

Dit is mogelijk door de unieke, gepatenteerde techniek die BarTrack heeft ontwikkeld en waarmee een bestelling voor meerdere producten kan worden gedaan, die vervolgens in verschillende webwinkels worden geplaatst. Geheel automatisch!

Liever de bestellingen van de App niet via de webwinkel laten lopen? Kies dan voor de mogelijkheid om bestellingen direct op je ftp-server te laten bezorgen.

 

VoorraadManager

Welke producten worden regelmatig besteld? Welke niet? Zijn er producten die we misschien uit het assortiment moeten halen?

De antwoorden op deze vragen zijn essentieel voor een goed advies aan je klant. Daarom biedt BarTrack VoorraadManager uitgebreide statistieken die je inzichten vergroten.

Mac-Voorraadbeheer-001.png
 

Je webwinkel aansluiten

channable koppelingen.png

Of je webwinkel nu een eigen applicatie is of draait op een bekend platform. We sluiten iedere webwinkel eenvoudig aan. Gegarandeerd.

 
Channable.png

Producten koppelen

BarTrack heeft een koppeling met Channable. Is jouw groothandel ook gekoppeld dan worden geselecteerde producten automatisch aan de HuB toegevoegd. Dat scheelt niet alleen veel werk, nog belangrijker is dat daarmee ook de product-informatie bij BarTrack altijd up-to-date is.

 

24/7 Ondersteuning
via onze Support Portal

  • Vragen van bestellers en eigen medewerkers worden door ons Support team nog dezelfde dag beantwoord

  • Download promotiematerialen voor introductie naar klanten

  • Op het Youtube-kanaal van BarTrack staan 10-tallen video's met meer informatie

  • Eigen promotievideo op je website? We regelen het voor je!

Sluit klanten aan in
4 eenvoudige stappen

Maak een account aan in 4 eenvoudige stappen

Stap 1

Vraag een account aan bij BarTrack.

Stap 2

Importeer artikelen in de BarTrack HuB. Dat gaat heel simpel via csv.

 

Stap 3

Maak een Startlijst aan voor de klant. De Startlijst verschijnt direct in de app van de klant.

 

Stap 4

Nodig klanten uit met één druk op de knop. Voor klanten is BarTrack helemaal gratis.

Start nu!