Scan2order

Met scan2order bestellen uw klanten nog sneller en geheel foutloos. Koppel scan2order aan uw bestaande webwinkel. Uw klant bestelt uw producten door het scannen van barcodes op uw verpakking of labels in de voorraadkast; scanner aansluiten “piep,piep” en de orders staan in uw webwinkel.

Met scan2order bestellen uw klanten nog sneller en geheel foutloos. Koppel scan2order aan uw bestaande webwinkel. Uw klant bestelt uw producten door het scannen van barcodes op uw verpakking of labels in de voorraadkast; scanner aansluiten “piep,piep” en de orders staan in uw webwinkel.

Draadloze barcodescanner

Uw klanten bestellen gemakkelijker met scan2order

Een scanner is een hulpmiddel om snel en foutloos bestellingen te plaatsen bij een webwinkel. Uitermate geschikt voor herhaalbestellingen zoals deze bij een groothandel gebruikelijk zijn. Wij kunnen u helpen om scan2order te integreren in uw webwinkel. Ook als het gaat om een reeds operationele webwinkel.

Wilt u meer weten? Neem dan contact met ons op via 070-3065420.

Scan de producten, deze komen automatisch in uw winkelwagen

Hoe werkt scan2order?

Wij zorgen voor het aansluiten van uw bestaande webwinkel op BarTrack. Nog geen webwinkel, klik hier.

 

Uw klant scant eenvoudig de barcodes van de gewenste producten, sluit de scanner aan en de producten worden direct in het winkelwagentje van uw eigen webwinkel geplaatst.

 

Aanbieden en verwerken scaninformatie

Als uw klant de scanner aansluit op een computer met internetverbinding zal de scaninformatie via Bartrack aan de webwinkel worden aangeboden. Op de computer van uw klant wordt eenvoudig de standaard webbrowser geopend met daarin de winkelwagen van uw webwinkel gevuld met alle gescande producten. Bestellen was nog nooit zo eenvoudig…

 
Bartrack verwerkt de scaninformatie voor uw webwinkel
De gepersonaliseerde catalogus voor uw B2B webwinkel

Bestelcatalogus & barcodes printen

Vaak zijn barcodes beschikbaar via de verpakking van het product dat uw klant gaat bestellen. Is dit niet het geval dan is er een mogelijkheid om de barcodes te printen vanuit de webshop.

 

Door productinformatie naar de Bartrack omgeving te sturen met daarin de relevante informatie wordt automatisch een barcode gegenereerd. Deze barcode kan via Bartrack op een stickervel naar keuze worden afgedrukt.

Scannerbeheer & inzicht in gebruik

Scanners worden in de Bartrack omgeving geactiveerd en gedeactiveerd. Wij leveren de scanners aan en u kunt de scanners aan uw klanten aanbieden. Als u extra scanners nodig heeft kunt u die via Bartrack support bestellen. Deze worden binnen 5 werkdagen geactiveerd voor het Bartrack systeem en aan u geleverd.
 

Inzicht in gebruik
Om het succes van scan2order te volgen krijgt u toegang tot een omgeving waarin het gebruik van de scanners kan worden gevolgd. 

 

 

Inzicht in gebruik van de barcodescanners, gekoppeld aan uw webwinkel

Kosten

De kosten voor het gebruik van scan2order zijn afhankelijk van het aantal orderregels en het aantal aangesloten webwinkels.
Meer weten? Neem contact met ons op.

* Kosten voor de OPN2011 scanner (inclusief installatiesupport, exclusief transport): €125,-
* Kosten BarTrack Scan App (beschikbaar vanaf maar 2016): 
€0,-

* Dit kostenoverzicht geldt voor contracten met een ingangsdatum van na 1 januari 2016

Bent u geïnteresseerd in scan2order?

Neem dan contact op met Bart Grol, hij kan u uitgebreid uitleggen welke diensten wij kunnen bieden voor scan2order en BarTrack Voorraad 

 

Ons telefoonnummer 070-3065420 of stuur een e-mail.